vänner

Även fast det inte verkar så, trots att jag bara springer iväg, sitter tyst, eller svarar vresigt så betyder ni, mina vänner, så otroligt mycket för mig just nu, som alltid. Det är så enkelt som att det är ni som får mig att kliva upp ur sängen varje morgon och gå till skolan. Era kramar, att krypa in i era famnar och känna mig älskad, det är guld för mig.

M* skrev till mig idag: Du är stark snutt <3
Svaret: Du gör mig stark <3

Och det är faktiskt så, det är ni som gör mig stark, trots att jag inte känner mig så. men eran hjälp hjälper, trots att jag kan förstå att ni inte tror det. Så snälla, ge inte upp mig, det kommer bli bättre. Det har jag gett mig fan på!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag vet att det kommer bli bättre och jag kommer aldrig ge upp dig! Älskar dig Ebbs <3

2009-08-27 @ 23:07:50
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir ALLTID bättre, vi står bakom dig och puttar på vad som än händer det vet du <3<3<3<3

2009-08-28 @ 15:09:30
Postat av: Malin

Det förra var från mig ;) (a) älskar dig <3

2009-08-28 @ 15:10:13
Postat av: Bumbi

<3

2009-08-28 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0