jag är sjuk, så är det bara

Efter tretton timmars välbehövlig sömn, kunde faktiskt sova inatt, är det äntligen en ny dag. Jag är fortfarande skakig och kommer troligen vara det ett tag, men kan man klandra mig efter tre timmar i trans? Det finns säkerligen människor som tror jag bara hittar på allt, gör det för att få uppmärksamhet, vara annorlunda. Jag vet att jag inte kommer kunna få de att ändra sina tankar, då det redan är så inpräntade att tänka på det sättet, då är det bara onödigt att slösa energi på något ingen kommer tjäna på. Jag har lärt mig att acceptera min sjukdom, precis som Anne Heberlien faktiskt fick mig att inse, lyssna på hennes sommarprogram på länken nedanför, ett måste. Men åter till saken, hon fick mig att verkligen förstå att det inte bara är förkylningar och cancer som är sjukdomar, alla psykiska sjukdomar är också sjukdomar, det är inte ett påhitt, det är något du måste inse och acceptera och bekämpa. Något jag tänker göra allt i världen för att göra, är ni med mig?




Kommentarer
Postat av: Alltid eran

du har så rätt inställning Ebba! Fyfasiken vad jag ser upp till dig, du är så himla stark. Vi ska bekämpa den här fruktansvärda sjukdomen tillsammans,! :) <3<3

2009-08-11 @ 09:43:07
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0