to your service,

Det är ju för typiskt, varför ska allt bajs hända mig? Glad och taggad gick jag till jobbet vid tre-tiden, stämningen var på topp och alla var glada trots stressen. Men tror ni jag får vara med och servera 70 personer i stora salen, i den stora 1700-tals herrgården? Nej självklart fick jag nitlotten och blev tvungen att stanna kvar nere i restaurangen. Vad skulle ni välja? Servera på en fest i en fin miljö, med massa glada människor, eller ensam gå runt och städa i två timmar? För det var just det jag gjorde, jag ägnade en lördagkväll åt att gå runt och städa. Inte nog med det, imorgon börjar jag dagen med att rensa upp efter alla festprissar, gud så roligt!

Positivt är väl att jag är jävligt bra på att städa, så behöver ni lite hjälp är det bara och höra av er. Jag kan allt från dammsuga, tvätta rent äckeltoaletter och putsa kakel. Men byta dammsugarpåsar kan jag tyvärr inte hjälpa till med. Men annars är det bara att slå en pling!

"Städa städa varje fredag o så varje jul, det tycker jag är kul"



Kommentarer
Postat av: Veronika

Tycker synd om dig! :) <3

2009-04-19 @ 22:30:33
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0