Avis?

Jag är en slav. Eller kan man vara det fast man får lön? Det tycker jag, med tanke på hur mycket jag sliter, trots min mini lön kan jag naturligtvis börja klockan sex en lördagmorgon, för att leendes servera frukost till 35 surkärringar som under 45 minuters tid klarar på nästan allt jag gör och hela frukostbordet.  Efter fyra timmars sömn är det inte det roligaste att mötas av, heller inte att jobba i nio timmar med endast tio minuters sittande vila. Väl hemma ramlade jag i säng, det var min lördag det.

Men varför klaga? I dag fick jag faktiskt sovmorgon, började inte fören klockan åtta!! TJOHO. Turligt nog gick allt bra och kunderna var underbart trevliga och nöjda, tur det annars hade jag väl tagit livet av mig. Helt slut i både kropp och knopp sjönk jag ner i bästis soffa och kikade Bert-den sista oskulden. Egentligen ska jag väl inte klaga, men fy fan vad jag är död just nu! Blää!



Nu sitter jag hemma o njuter av den här godingen, men snart blire spinning! Inte vila, ajja bajja!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jävla bajs slav/barn arbets ställe vi jobbar på! Fy helvete! Men Bert gör en alltid glad iaf:) <3

2009-04-26 @ 17:21:33
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Malinus

Uschabuscha, vad jag känner mig lat när jag ser allt som du gör:P MEn du ärväldans duktig i alla fall, om det nu är någon tröst ;) <33

2009-04-26 @ 19:52:50
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0