varför gör man som man gör?

Sitter här, depp i skolan o funderar över hur man, eller rättare sagt jag, beter mig i livet. Det är konstigt hur människans hjärna fungerar egentligen. Eller det kanske inte är hjärnan som fungerar fel, utan hjärtat?

Det är konstigt. man blir ledsen om man inte pratar med en person, samtidigt som man inte vågar göra det. När man sedan äntligen tar mod till sig, efter flera timmars grubblande, är personen inte där. Då mår man dåligt för det istället. Tänk så mycket lättare det vore om man från början bara gick fram och pratade, eftersom det är det man vill. Men nej då ska man sitta o må dåligt flera timmar istället. Det roliga är att hur mycket jag än vet detta så ändrar jag mig inte, jag fortsätter vara feg o rädd och må dåligt. Varför?

Tacka vet jag msn, men ett internetförhållande är för mig egentligen inte ett riktigt förhållande, för hur det än är så är man annorlunda på internet, eller man handlar iaf annorlunda eftersom man har tid att tänka efter. Man kan heller inte ta del av ansiktsuttryck och tonlägen,  o det är ju halva grejen med att prata

Men, nu är det slut med klagande, jag ska ta mig i kragen o våga...



... snart iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Veronika

Vi måste lära oss att följa våra drömmar! <3

2008-12-10 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0