The city in my heart <3



Idag blev det Sthlm med Syster o mor, o för första gången var vi väldigt överrens.. Först gick vi på stan o shoppa julklappar sen träffade vi släkten på mammas sida o gick åt på en mysig, italiensk restaurang. Sen bar det av till Blå hallen i stadshuset för att kika på när kusin min gick lucia tåg med sin skola., Adolf Fredriks musikskola. Jag kunde inte sluta le där jag satt i den guldfärgade stolen, alla ljusen, all underbar musik skapade en så otrolig stämning så hela jag bara njöt. Olyckligtvis hade inte alla barnen blivit tränade i hur de skulle hålla ljusen, så de blev några fall av svimmningar. Lyckligtvis nog verkade lärarna ha stor koll. Om ni aldrig har varit på deras julkonsert så åk dit nästa år! Finaste luciatåget jag någonsin sett!

Väl hemma blev de prata i telefon med bästa E2 <3, visserligen var det inte ett samtal av det glada slaget, men lika nödvängdigt endå! Nu sitter jag här vid datorn och har massa ångest för saker jag egentligen inte behöver ha ångest för. Jag förstår mig inte på mig själv. Det är samma sak varje gång. När jag väl får någonting (någon) jag vill ha då börjar jag tveka på vad jag egentligen vill. Kan någon förklara för en vilsen själv varför jag beter mig så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0