Metallbit i naveln (:



Klockan 11 vare två timmar kvar, då kände man hur det började pirra i magen och man började bli nervös. När vi väl kom dit gick allting mycket fort, jag hade egentligen tid klockan 13.20 men båda var klara 13.10 :p Malin var först ut, gumman skrattade för att hon var rädd, men det gick ju grymt bra o grymt snyggt blev de me! Sen vare min tur o måste säga att det var värre att se Malin bli piercad än att bli det själv. När han satte tången mot naveln började jag skratta för att det kittlades, när sticket kom gjorde det inte ett dugg ont och jag var coollugn.. Jag var en riktig viking som han sa :p

Nu blire till att tvätta i sex veckor, morgon o kväll.. usch så jobbigt -.- o det är såååå irriterande att man har kompress på o att man inte får pilla :/

puss på metallbit i naveln för 600  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0