Ångest medicin




Sitter hemma alldeles ensam, iallafall känns det så, i mitt stora röda hus. Dagen har bestått av skolavslutning, diskussion hurvida jag får MVG i Matte A eller inte, äckligt fika och så har jag hunnit med de sista julklappsinköpen. Ett mindre problem att tänka på! Kom nyss hem efter en dag inne i staden och ångestklumpen kom fram som vanligt. Dagens medicin får bli Lay all your love on me från den genialiska filmen Mamma Mia! Jag rekomenderar den varmt, den borrar inte hål på klumpen men skyddar den med lite bomull iallafall.

Snart kommer mina brudar hit och kvällen kommer bestå av julgodisbak så det står härliga till. Mozartskulor, Knäck, Kola och Brändamandlar. You name it! Självklart ska vi ha lite julklappsutdelning också, är så spänd på hur de kommer reagera på presenterna, och mina finurliga rim som halva natten krävdes för att komma på. Nu kommer dom om bara några minuter och det känns skönt för tillsammans med ABBA kan det troligen fösa bort ångesten.

Hoppas ni får en trevlig kväll, med mycket kärlek och pepparkakor! :)

Kommentarer
Postat av: malin ofc :)

Vi kan iaf hjälpa till lite på traven (a)

Du är underbar, och jag hade superkul, som alltid med er <33

2008-12-21 @ 14:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0